måndag 23 september 2013

Välkommen hit!

Det här är mitt andra försök till en stickblogg, och den här gången är det allvar! Nejdå. Eller?

Jag älskar att sticka. Det finns inget bättre. 
Stickning är ett bra sällskap på resan, mitt knep att kunna koncentrera mig på föreläsningar, och ett utmärkt sätt att skapa vackra ting som värmer både hjärta och kropp. 
Jag är sjukt bra, fast samtidigt en ständig fuskare, något ni nog kommer att märka. 
Jag stickar för tight, och har en övertro till att lite blockning nog kan rädda spetssjalen trots detta.
Jag har fler UFO:n i mitt Area 51 (alltså kärlek till hen som kom på den termen!) än jag skulle vilja, och blev nyss av med min LYS och måste alltså åka fem mil för att shoppa.
Låter det kul?


Då ses vi.

Kärlek,
Malin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar