onsdag 25 september 2013

Colinette

Idag kom jag hem på kvällen och hittade både ett paket med garn från Colinette och halsbandet jag köpt från Andra Augusti (lovar bild och länk nästa vecka, det är ett superfint halsband och jag ÄLSKAR smyckena därifrån!).
Garnet är Colinettes Jitterbugg, ett väldigt trevligt merinogarn, och just dessa tre ska jag sticka en Color affection-sjal. Jag tror att den kommer att bli fantastiskt fin, det är en stor sjal och färgerna är... Alltså. LÄTT MINA FAVORITFÄRGER!
Hösten gjorde entré med buller och bång igår, och en stor sjal att vira runt halsen är precis vad som behövs. Med tanke på att jag har lite resor framför mig så bör den inte ta allt för lång tid...

Cerise går aldrig att fånga på bild, vi får hoppas att det går bättre sen när sjalen är klar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar